Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ventilator de mână cu pulverizator de apă

Cum eu nu suport căldura, în vacanță am fost nevoită să-mi cumpăr un ventilator de mâna. Din pacate chiar nu mai știu cât a costat în Austria, dar acum l-am văzut pe net și costă 26 lei.

Și dacă este foarte cald se poate folosi și varianta de ventilator cu pulverizator de apă, avănd un recipient în care se pune apă sau gheață. Te răcorește imediat, oriunde te-ai afla 🙂

29 Iunie 2014 - Posted by | Diverse | , ,

3 comentarii »

  1. Unde il pot comanda?

    Comentariu de Maria | 19 Mai 2015 | Răspunde

  2. Am avut si eu unul luat din SUA care mergea bine dar s-a spart capacul de la baterii.. apoi am cautat si in Romania si dupa multe cautari am gasit unul care nu prea m-a satisfacut.. era made in China si nu prea avea putere de ventialare. Spune-mi de curiozitate, model luat de tine are surubelnita pentru desfacerea capacului din spate de la baterii?

    Comentariu de Cezar | 24 Iulie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

