Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mai sunt și firme serioase

Prin aprilie mi-am luat un telefon nou, si chiar de atunci camera foto dădea rateuri. Apărea un mesaj: „nu se poate face conexiunea la camera foto”. Citind pe net am găsit multe mesaje prin care și alti posesori de Nexus aveau o problemă asemănatoare dar Google anunța că se va face o abgradare și problema se rezolvă. Probabil la altii s-a rezolvat dar la mine mesajul este acum altul: „nu există cameră foto frontală”. Mergea numai camera foto secundară. În cele din urmă l-am lăsat la București să fie dus la service. Treaba s-a rezolvat cum nu se poate mai bine. Dimineață a fost predat la LG service telefoane și seara era gata. Au schimbat camera foto. Acum merge strună. Nu am crezut că se va repara așa de repede și mai ales fără comentarii. Este prima dată cănd cumpar un obiect atât de scump și am probleme. Mulțumesc Cristi și LG.

12 Iulie 2014 - Posted by | Telefon mobil | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

