Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

FG XPRESS – Forever Green

Astăzi am fost la o prezentare. Nu știu dacă să-i spun medicală sau de afaceri. Nu am mai participat la astfel de prezentări de pe vremea când eram fascinată de produsele Zepter.

A fost interesant, am luat ceva notițe, dar mai bine vă las în compania acestui film de prezentare, este în limba română. Prezentarea ne-a fost făcută în franceză și foarte bine tradusă de două doamne, am înțeles, colaboratoare și cliente.

Filmul de prezentare pe scurt este aici.

Dacă cineva folosește sau a folosit produsul Powerstrips, poate-mi împărtășește din propria experiență.

20 Iulie 2014 - Posted by | Medicina neconventionala | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

