Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Atelier de reparat umbrele

Eu sunt genul de om care se atașează de lucruri, mai ales dacă-i sunt pe plac sau au o anumită semnificație. Uite așa se întâmplă și cu această umbrelă. Nu numai că este cu buline, roșie și veselă dar este și purtată prin lume…. Acum probabil că va trebui să mă despart de ea, nu am gasit un atelier de reparat umbrele prin zona și sărăcuța este puțin bolnavă, are o spiță ruptă.

Nu mare lucru, dar din păcate nu se mai repară aceste lucruri mărunte dar utile. Abia am găsit un atelier de reparat încălțăminte și o croitorie pentru mici ajustări. Acum este la modă să arunci ceea ce este stricat și să cumperi ceva mult mai prost, eventual chinezesc. Trăim în era consumului, așa că la gunoi cu „stricăciunile”…..

Dacă totuși știți un atelier de reparat umbrele, aștept vești.

10 August 2014 - Posted by | Diverse | , ,

1 comentariu »

  1. Doresc sa imi repar umbrela si nu gasesc un atelier .Datimi un raspuns corect unde gasesc .

    Comentariu de marin alexandra | 26 Noiembrie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

