Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Stație de călcat

 

Am fost săptămâna trecută la prietena mea în București, și printre altele am văzut că foloșește o stație de călcat rufe. Pe net și prin magazine am tot văzut astfel de aparate, dar cum eu am un Philips de vreo 22 de ani și încă este ca nou, nu m-am gândit niciodată la o așa investiție.

Se pare că stația este foarte utila, mai ales dacă ai familie numeroasă, cu copilași care zilnic trebuiesc schimbați, hăinuțele spălate și binențeles călcate. Este cam scumpă (în funcție de firmă și caracteristici) dar chiar își merită banii. Poate-mi aduce și mie Moș Crăciun 🙂

19 August 2014 - Posted by | Uncategorized | , ,

1 comentariu »

  1. Iti aduce …promit !

    Comentariu de serbionel | 19 August 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

