Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La plimbare prin Dedeman Deva

Vineri am fost la Deva, auzisem că s-a deschis Dedeman și ne-am gândit să dăm o tură, tot suntem în perioada de inspirație pentru viitoarea casă a copiilor.

Din întâmplare sau nu, chiar de Sf Maria a fost inaugurarea, lume multă, cărucioare pline, agitație căt cuprinde.

Am intrat și noi fără cărucior, așa ca la plimbare 🙂

De la intrare am fost întămpinați de un baiat care ne făcea o ofertă de creditare prin UniCredit. L-am refuzat politicos dar imediat ne-am ciocnit de șeful lui, un foarte bun prieten de-al lui Cristi, și foarte drag nouă. Știti cum se spune „se întâlnește munte cu munte darămite om cu om”. O fotografie și am intrat în magazin.

Aici începe nebunia. Se cumpară de toate, de la cărămizi la orhidee, de la covoare la vase de toaletă. Cel mai mult mi-a plăcut mobilierul de baie, dar si prețurile sunt pe măsură. Ce vă povestesc eu vouă, sigur ați intrat măcar o dată în Dedeman, așa că știți cum stau lucrurile. Soțul meu a stat la standurile cu țevi, pereți, garduri, calorifere, lemnărie…..

Eu mai mult pe la flori, decorațiuni interioare sau de grădină.

Și cum reclama este sufletul comerțului, unii ar putea lua exemplu….știu eu care….

Cu altă ocazie, cănd va fi mai puțin aglomerat o să admirăm și alte produse.

20 August 2014 - Posted by | Deva | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

