Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Brățări de silicon

Cum brățările din elastice au înnebunit tot mapamondul, nu puteau să mă ocolească tocmai pe mine. Așa că am comandat kitul pentru începători din magazinul online,

l-am primit în scurt timp și m-am apucat de treabă. Mulțumesc Oana pentru operativitate, acum urmează să comand și alte pliculețe cu elastice colorate, chiar m-am molipsit de plăcerea de a împleti.

Am găsit tutoriale pe care trebuie să le încerc așa că abia aștept „marfa”. Până atunci aceasta este producția mea de începător.

Sper că sunt pe placul celor care vor intra în posesia lor. Tutorialul folosit se găsește aici.

22 August 2014 - Posted by | Handmade | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

