Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Nu este simplu să faci o geantă handmade

Deja m-am lăudat cu geanta handmade primită de la prietena mea Sorina, acum a venit timpul să prezint câtă muncă este pentru a crea acest obiect foarte necesar noua, femeilor.

Pregătirea materialelor ….

Să vedem culorile mai bine ….

Oare ce să alegem?

Gata ne-am hotărât

facem șablonul

tăiem, asortăm și gata

putem să ne apucăm de montat.

Mașina de cusut este pregătită, Sorina stabilește ce ață este bună, testează cusătura potrivită după care începe să unească bucățile alese și care vor da formă viitoarei genți.

Târziu în noapte bucățile sunt unite, din păcate sunt excluse unele frumose dar care nu se potriveau ca textură. Până la urmă poșeta este încheiată, sunt puse chiar și mânerele. Rămâne pe dimineață căptușala, capsele, găurile și eșarfa.

Dimineață se montează mânerele, urmează capsele și găurile pentru eșarfă

După ce Emmyneth a contribuit esențial la finisajele de rigoare, Sorina aranjează căptușala

o coase

și se montează în poșetă.

Poșeta este întoarsă

și se aranjează eșarfa. Când ai și ajutoare treaba merge strună 🙂

Gata, un ultim retuș sub supravegherea atenta a tatălui.

Poșeta este „dichisită” pentru ședința foto.

Sorina este mândră de ultima sa creație

și după ședința foto

intră în posesia mea. O duc acasă, o voi purta cu drag și o voi duce în plimbările mele.

Mulțumesc Sorina, sunt mândră să am una din primele tale creații handmade. Știu că nu este ușor, dar orice făcut cu pasiune și plăcere are o valoare aparte. Uite deja am dus-o la Castelul Corvinilor 🙂

Succes pe mai departe, sunt convinsă că ai solicitări destule. Este foarte încăpătoare, ușoară și frumoasă.

2 Septembrie 2014 - Posted by | Uncategorized | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

