Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Un colț de București

Dacă tot am ajuns cu treburi prin capitală, ce ne-am zis. Hai să facem o plimbare la șosea. Din Domnești până în Piața Victoriei am făcut mai bine de 2 ore, se vede că a început școala, mașinile merg bară la bară.

În cele din urmă ne-am hotărât să parcăm în subterana de la Universitate și de acolo o luăm per-pedes până unde ne duc picioarele. Soțul meu vroia la Muzeul Armatei așa ca am traversat bulevardul și am ajuns la Centrul Militar National.

Aici nici vorbă de muzeu, așa că ne întoarcem. În Piața Universității se montează câteva corturi, probabil pentru sfarșitul de săptămână.

Ajungem să facem o fotografie Muzeului Municipal Bucuresti, deschis în Palatul Șuțu , monument istoric datând din 1838.

Mai tragem în obiectiv și bulevardul Magheru împodobit cu zeci de cuburi de culoarea liliachie (magenta) pe care este înscrisă litera „T”, element de identificare vizuală al noului Telekom România, parte a grupului german Deutsche Telekom.

Astfel a fost marcată zilele trecute trecerea Romtelecom și Cosmote la noul brand. Căteva fotografii și ne întoarcem la mașină, bate un vănt năprasnic aducător de frig în metropolă. Casa „Capsa”

Hotel Bulevard

O parte din Spitalul Colțea

Casa Poporului

 De aici spre Domnești…..

29 Septembrie 2014 - Posted by | Bucuresti | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

