Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La plimbare prin parcul IOR

După ce am fost prin Auchan Titan ne-am oprit în Parcul IOR pe care-l văzusem din goana masinii.  Cu o suprafață de cca 85 ha, Parcul IOR acum Parcul Alexandru Ioan Cuza este situat în sectorul 3, fiind unul din cele mai mari parcuri din București. Amenajarea lui a început în 1965 și s-a terminat cinci ani mai târziu.

Numele de IOR vine de la „Întreprinderea Optică Română”, aflată în vecinătate (http://ro.wikipedia.org/)

Parcul are un lac mare de origine naturala, care se numește Lacul Titan. Podul Liviu Rebreanu împarte lacul în două părți, Lacul Titan 1 și Lacul Titan 2. Pe lac sunt cinci insule: „Insula Pensionarilor”, „Insula IOR”, „Insula Câinilor”, „Insula Trandafirilor” și „Insula Înecaților…..

Noi am traversat podul și am poposit pe o insulă, dar nici acum nu am aflat care din  cele cinci :). Multele broaște țestoase din Lacul Titan nu ne-au spus….

Parcul este curat, liniștit, cu locuri de odihnă și de joacă, umbră deasă, pistă pentru bicicletă, fântâni și statui. Sincer, mi-a plăcut.

30 Septembrie 2014 - Posted by | Bucuresti | , ,

2 comentarii »

  1. Insula pe care ați fost este insula Pensionarilor 🙂 Mă bucur ca ai scris despre parc, acum am aflat și eu de unde vine IOR, chiar m-am intrebat de câteva ori, dar niciodată nu am căutat să aflu mai multe detalii.

    Comentariu de criserb | 30 Septembrie 2014 | Răspunde

  2. Arata bine parcul, ingrijit, curat.

    Comentariu de ActiveNews | 30 Septembrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

