Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La cumpărături prin Outlet Centre București

Cum Andreea, prietena noastră avea de făcut ceva cumpărături pentru trei zile onomastice, am plecat împreună la Fashion House Outlet Centre.

Aici lume puțină, marfă multă, variată, prețuri mari și mici. Ce mai, de toate pentru toți. Noi ne-am plimbat precum pe bulevard, ne având în plan să cumpărăm ceva anume. Dar cum soțul meu este un copil răzgâiat, cum vede ceva vrea și el, nu am plecat de acolo fără o geacă de piele ecologică. Important este că-i Lee Cooper…..

Cumpărăturile fiind făcute dăm o tură și prin Kika, mezinul familiei făcându-și somnul de frumusețe….

După plimbarea prin Outlet si Kika, după somnul odihnitor de amiază, o banană este taaaaare bună în drum spre casă 🙂

Așa s-a încheiat încă o zi din cele câteva petrecute alături de copii dar și de minunații prieteni de a caror bunătate și ospitalitate am profitat din plin. Mulțumim din suflet dragilor.

2 Octombrie 2014 - Posted by | Bucuresti | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

