Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ce să fie, ce să fie…….

În plimbarea de astăzi am ajuns întâmplător în cartierul Aeroport. Da, avem cartier Aeroport, dar nu și Aeroport…… Deodată ne iasă în fața ochilor o clădire în construcție, destul de ciudată. Mai să cred că este încă  o sală de sport deși  în imediata apropiere este una, care nu știu cât este de folosită.

Cladirea în construcție are o arhitectură futuristă, arata a bazin de înot sau ceva similar.

Dăm de un panou, și ce scrie pe el: „Modernizarea sistemului de colectare a deșeurilor de pe raza Municipiului Petroșani. Aceasta investiție a fost realizată cu sprijinul Uniunii Europene. Data finalizării 31.05.2010. valoarea totală a proiectului 4.429.799,28 lei adică 1.070.775,75 euro” Acum suntem în octombrie 2014 și nu-mi imaginez cum se va moderniza colectarea deșeurilor. De ceva vreme chiar am observat în câteva zone din oraș tomberoane colorate în care ar trebui să se depoziteze selectiv deșeurile.

Dar în această clădire demnă de o sală polivalentă ce se va face? Oare se va compacta hârtie, peturi sau alte deșeuri? Eu cred că pentru așa ceva mergea mai bine o clădire modestă, gen hală industrială. Sau la terminare va fi cu totul altceva acolo?

PS. Am căutat pe net și la fotografiile făcute de mine ce credeti că am găsit?  Bazin didactic de înot care este terminata  în proporție de 80% și va fi dat în folosinţă în câteva luni.

De ce panoul nu reflectă realitatea? Este cumva o rușine să se vadă că și locuitorii din Valea Jiului au dreptul la sport? Că și copiii minerilor ar trebui să fie egali în pasiune și educație cu copiii din orașele mari și bine dezvoltate? Eu chiar mă bucur să văd că această zonă a orașului prinde viață. Apropos, o sală identică este în orașul Titu…..

8 Octombrie 2014 - Posted by | Valea Jiului | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

