Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Filtru pt cana de filtrare apă PureAdvantage Electrolux PAE3P

De cca o lună cana mea de filtrare a apei de la Electrolux a devenit inutilă, cartușul este terminat, apa trecută prin el este precum la robinet. Am căutat în magazinul meu preferat dar și prin alte locuri, nu am găsit nicăieri ceea ce căutam, adică un filtru pentru cana de filtrat apă „PureAdvantage Electrolux PAE3P”.

Cum sunt prietenă pe FB cu o doamnă respectabilă, marketing manager la Electrolux i-am trimis un mesaj și am rugat-o să-mi indice dacă pot găsi pe undeva ceea ce caut. A doua zi primesc răspunsul, sunt salvată. Fac comandă aici, și a doua zi pachetul este la mine acasă. Și nu o bucată, 3 bucăți să-mi ajungă. Mulțumesc dnei Carmen Georgescu.

11 Octombrie 2014 - Posted by | Util in casa | ,

1 comentariu »

  1. Hehe, tot cu Carmen am vorbit și eu când am avut nevoie de filtre, ea știe tot ce mișcă la Electrolux 😉

    Comentariu de criserb | 13 Octombrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

