Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Parada Retro de Toamnă

De câteva zile am citit în presa online că astăzi are loc la Petrosani și în alte 23 de orașe din țară evenimentul „Retro Parada Toamnei”. Este vorba de expunerea a 30 de mașini de epocă în Piaţa Victoriei, eveniment organizat de Retromobil Club România.

Mașinile au fost cam aceleași ca și anul trecut, poate una-două în plus. Cum timpul a fost excelent mi-am luat aparatul foto și am plecat spre locul cu pricina, unde să fiu sinceră era ceva lume, dar mai ales părinți și bunici cu nepoțeii la plimbare.

O mașină în restaurare, vedeta paradei un “Plymouth P6”, model de automobil de lux din perioada interbelică

Ceva intruși….

Și Miliția e cu noi….

O imagine de toamnă

dar și o altfel de mașină de epocă, după cum arată cauciucurile 🙂

Sincer, micuții au fost cei mai încântați să vadă mașini care nu circulă curent pe șosele.

11 Octombrie 2014 - Posted by | Eveniment | ,

1 comentariu »

  1. Da mama ma bucur c-ai imortalizat si Skoda 1000MB prima mea misinuta (de fapt a parintilor).
    Am foarte multe amitiri frumoase cu ea dar si alaturi de tine, cu aceasta minunata masina !
    Vorba cantecului: ” fosta-i lele cand ai fost … „

    Comentariu de serbionel | 23 Octombrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

