Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mănăstirea Prislop, la Mormântul Părintelui Arsenie Boca

Cine nu a auzit sau nu a fost la Mănăstirea Prislop? Mănăstirea este amplasată într-o zonă pitorească, la altitudinea de 580 m, într-o poeniţă străjuită de culmile Munților Poiana Ruscă, la 13 km de oraşul Haţeg. Noi trecem foarte des prin zonă și întâlnim mașini și autocare din toate județele străbătând îngustele drumuri ce duc spre acest loc mirific. Am fost primăvara, dar și vara și toamna.

S-a construit mult, s-au făcut parcări mari și totuși neîncăpătoare, se perindă multă lume spre Mormântul Părintelui Arsenie Boca, cel mai mare duhovnic roman al sec XX.

Din păcate în ultimii ani deși am fost la Mănăstire, nu am reușit să ajung la Mormântul Părintelui Arsenie Boca. De fiecare dată fiind foarte multă lume, iar statul în soarele torid nu prea-mi face bine. Mai zilele trecute i-am spus soțului meu să mergem la Mănăstire într-o zi obișnuită din săptămână, poate sunt mai puțini pelerini. Zis și făcut, într-o frumoasă zi de marți pe la orele prânzului plecăm spre Prislop. Nu a fost lume ca la sfârșit de săptămână dar spre surprinderea noastră urcau și coborau mașini destul de multe. În cele din urmă am ajuns, am găsit loc de parcare, am reușit să aprindem lumânări dar și să ne rugăm la Mormântul Părintelui.

 

Va sfătuiesc să mergeti la Mănăstirea Prislop… este un colt de Rai.

În zona Sfântului Mormânt fotografiatul este interzis, dar întreaga zonă este plină de flori aduse de pelerini și întreținute de măicuțe.

16 Octombrie 2014 - Posted by | Manastiri | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

