Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Papiotele secolului XXI

Să fiu sinceră nu am cumpărat papiote de ață de pe vremuri. Am o pungă cu toate culorile posibile, am mai și făcut cadou din ele. Culmea ața este bună, nu s-a putrezit, deși mă așteptam. Așa se făceau pe vremea comunismului, să țină……Sunt bineânțeles made în România (da, confecționam și așa ceva).

Au cel putin 25 de ani și stau cuminți într-o cutie de pantofi, alături de alte mărunțișuri precum ace de cusut, ace cu gămălie colorată, fermoare, elastice de toate dimensiunile, foarfeci, zeci de nasturi. Era bine să ai de toate în casă….. Nu știi când trebuia să stopezi un ciorap rupt (adică să repari o țesătură ruptă imitând modelul inițial), să pui un nasture la o cămașă, să scurtezi un pantalon sau o fustă.

Zilele trecute am fost nevoită să cumpăt 3 papiote cu ață neagră, albă și bej. Sunt culorile cele mai folosite, deci chiar îmi trebuiau. Surpriza mea a venit acasă când m-am chinuit să găsesc capătul aței și încă nu l-am găsit. Pe vremuri capătul era prins în mosorul de carton și era foarte ușor să începi să folosești ața, dacă tot ai cumpărat-o.

30 Octombrie 2014 - Posted by | Diverse |

2 comentarii »

  1. Ai mare dreptate!!! Poate ai avut norocul ca macar ata sa fie buna. Şi eu am cumparat papiote, numai ca ata se rupe f. uşor. Chiar nu stiu ce marca sa cumpar. Dar incearca sa spui tinerilor de azi ca inainte vreme, in Ro se faceau si lucruri de calitate. Te vor cataloga drept comunistă, manipulata, pontistă … chiar si daca este vorba de o simpla papiota.

    Comentariu de constanta | 3 Noiembrie 2014 | Răspunde

    • Constanța dragă, ai perfectă dreptate.

      Comentariu de ghiocel07 | 3 Noiembrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

