Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Parcul Circului de Stat

Din păcate nu am fost la un spectacol de circ, am fost numai în zona Circului de Stat, mai bine zis prin parc. Aici ne-am învârtit ceva vreme, soțul meu vroia să ajungă la Stadionul „Dinamo” dar nu m-a ascultat și a mers în direcția opusă. O să mă contrazică, normal, că așa sunt bărbații, ei au întotdeauna dreptate.

Dar pentru că a fost o zi superbă de toamnă chiar mi-a plăcut plimbarea prin Parcul Circului de Stat. Și acum câteva fotografii pentru voi cei care nu ați fost demult prin zonă.

Spuneți sincer, când v-ați plimbat ultima oară pe aici?

15 Noiembrie 2014 - Posted by | Bucuresti | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

