Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ce vă spune numele orașului Găești?

Eu știam că la Găești este o fabrică mare, Arctic, unica în România unde se produc frigidere. Nu am trecut prin localitate înainte de ’89, acum din întâmplare am ajuns pe acolo.

O stradă lungă, aglomerată, cu multe magazine de tot felul, blocuri vechi și noi,

căsuțe cochete,

primărie,

parcuri, biserici,

școli. Am văzut chiar și chiar fabrica. Mă bucur că mai există, că nu a fost pusă la pământ precum multe altele, vezi cea din Cugir. Am înțeles că acum face parte din Grupul Arcelik, parte a holdingului de renume, Koç Group. Se fabrică o gamă variată de produse: aparate frigorifice, mașini se spălat rufe, incorporabile și aragaze, mașini de spălat vase, care au desfacere atât internă cât și la export. Dar altceva m-a uimit mai mult. Pe kilometri de drum erau înfipte în rondurile de flori sticle din plastic care protejau lăstarii de trandafiri.

Și uite așa peturile și-au găsit utilitate în loc să ajungă la gunoi. Interesant, nu?

18 Noiembrie 2014 - Posted by | Romania | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

