Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Shopping City Târgu Jiu

Știam că se lucrează la un Mall în Tg Jiu, undeva în apropiere de Kaufland, dar cum drumul altădată foarte circulat de noi acum este greu accesibil, nu mai eram la curent cu mersul lucrărilor. Este vorba de Defileul Jiului. De pe FB am aflat că este terminat Mall-ul și arată chiar bine.

Parcă nu-mi venea să cred. Dar într-o întoarcere de la București ne-am oprit la Tg Jiu și am trecut pe acolo în recunoaștere. Întuneric fiind afară, chiar mi-a plăcut, multă culoare, reclame, parcări supraterane pline. În cele din urmă parcăm în subteran și intrăm în Shopping City. La prima vedere, arată foarte bine. Parterul cu tot felul de magazine plus Carrefour,

etajul I cu magazine, etajul II sală de mese și mai multe restaurante, cofetării, terasă exterioară, cafenele, centru de joacă pentru copii, cazino și cinematograf.

Nu am intrat prin magazine, timpul ne presa și se deschidea Defileul, așa că ne-am mulțumit cu privitul pe din afară.

27 Noiembrie 2014 - Posted by | Tg Jiu |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

