Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Doua generații….

De câte ori văd un trenuleț de jucărie, fie el electric sau simplu din lemn, gândul meu se îndreaptă spre Cristi, fiul meu. De un Moș Craciun (1983) a primit un trenuleț de care a fost foarte bucuros deși la început nu avea voie să pună mâna pe el „să nu se strice”.

Bucuria era împartășită în schimb de tatăl Ionel care era în culmea fericirii că se poate juca cu trenulețul. Un an mai târziu am cumpărat și un macaz și o altă locomotivă. Prin toamnă am întâlnit un altfel de tren, ediție 2014, la prietenii noștrii dragi.

Juniorul acesta drăgut este nepoțelul lor, nu al meu🙂 Al meu este pe drum…….și sigur că avea parte și el de un trenuleț!

29 Noiembrie 2014 - Posted by | Jucarii | ,

4 comentarii »

  1. Mi-ati dat o idee. Am rasfoit albumele cu fotografii (unele alb-negru). Ce mult timp a trecut… Si cate momente frumoase pe care aproape le uitasem… Una peste alta, mi-a plăcut ce am vazut. De ce o fi mergand timpul intr-o singură directie? Parcă nu este drept…

    Comentariu de mihu | 29 Noiembrie 2014 | Răspunde

    • Amintirile sunt frumoase, iar pozele alb-negru din albumele invechite de trecerea anilor au un farmec aparte. În ceea ce privește trecerea timpului, din păcate ai dreptate, este nedrept. Dar oare este singura nedreptate? O seară frumoasă îți doresc.

      Comentariu de dans | 29 Noiembrie 2014 | Răspunde

  2. O să fie și mai interesantă mica ta poveste atunci când nepoțelul/nepoțica ta va primi la rândul său un trenuleț!🙂 Mai rămâne să aflăm dacă va fi lăsat(ă) să îl atingă! :))

    Comentariu de Gigi | 1 Decembrie 2014 | Răspunde

  3. Foarte frumos.

    Comentariu de Active News | 4 Decembrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

