Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Moșul știe întotdeauna ce-mi doresc

Deși sunt dotată cu tehnică de tot felul, îmi mai doream un aparat foto mic-micuț care să stea mereu în geantă. Cum cel normal îl folosesc și pentru ședințele foto de la Rețetele mamei, în graba plecărilor la plimbare rămâne mereu uitat acasă.

Și uite așa de cele mai multe ori soțul meu trebuia să se întoarcă după el sau imortalizam imaginile cu telefonul. Cum Moș Crăciun stă cu urechea plecată la dorințele celor cuminți, și-a notat și nu a uitat să-mi aducă acest micuț dar performant aparat foto. Acum locul lui este pe veci în poșeta mea🙂 Mulțumesc Moșule pentru cadou. M-am luat cu vorba și nu v-am arătat minunea mică. În curând câteva fotografii făcute cu el.

26 Decembrie 2014 - Posted by | Cadou | , ,

3 comentarii »

  1. Sărbători fericite!🙂

    Comentariu de Gigi | 26 Decembrie 2014 | Răspunde

  2. Da, doar la cei cuminți vine moșul, să faceți mii de poze cu el

    Comentariu de anybyredy | 28 Decembrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

