Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Tg Jiu în straie de sărbătoare

Venind de la București ne-am oprit „o leacă” la Tg Jiu să vedem orașul în straie de sărbătoare. Afară erau +10 grade, așa că ne-am plimbat în voie și am încercat să facem câteva fotografii nocturne. Și cum primisem deja noul aparat foto, l-am testat la lumina beculețelor ornamentale.

În general nu-mi prea ies fotografiile pe timp de noapte, nu am eu aparatură performantă, dar acum sunt destul de mulțumită. Ce spuneți?

Eu spun că sunt suficient de reușite fiind făcute noaptea, cu atâtea luminițe în jur.

29 Decembrie 2014 - Posted by | Tg Jiu | , ,

2 comentarii »

  1. Mai ca as face schimb …

    Comentariu de serbionel | 29 Decembrie 2014 | Răspunde

    • Nemulțumitului i se ia darul…..

      Comentariu de ghiocel07 | 29 Decembrie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

