Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

O primă plimbare în peisaj hibernal

În a doua zi a noului an am ieșit la plimbare. A fost mai cald afară așa că am plecat puțin la zăpadă. De obicei prima plimbare din an era în data de 1 ianuarie, dar anul acesta din cauza gerului am amânat-o pentru a doua zi. Cum eu nu iubesc muntele, am plecat spre Cheile Buții.

Drumul s-a dovedit a fi foarte bun, până la Cabana „Cuibul cu dor” asfalt curat, de aici în chei foarte bine curățat.

Păcat că acest drum a fost abandonat, acum el duce la câteva cabane, în rest nicăieri. Proiectul era să facă legătura cu Băile Herculane, dar a fost abandonat din motive probabil de bani dar și de orgolii. Cei mai fericiți în peisajul hibernal sunt copiii ieșiți la săniuș.

Părinții și-au adus copiii cu săniile și ei stau la o ceașcă de cafea și un pahar de vorbă lângă mașinile parcate pe marginea drumului.

Mai multe fotografii pe FB

6 Ianuarie 2015 - Posted by | Romania |

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

