Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Și a fost ziua mea

Mai zilele trecute-mi spunea o doamnă dragă mie, că de la o vârstă nu trebuie să mai sărbătorim ziua de naștere ci numai ziua onomastică…..Și cred că are dreptate. Ce contează CNP-ul din cartea de identitate? Pentru mine această zi, de ceva ani în coace mă deprimă, parcă prea zboară timpul…..

Mă gândesc mereu cum au trecut anii, ce am realizat și mai ales ce voi mai face în viitor. Sincer am făcut destul de multe și încă mai am rezerve….. Cum am trăit pe vremea planurilor cincinale, cam tot așa și cu planurile mele, totul este ca la carte🙂 Oricum, vreau sau nu, ziua mea a fost marcată de multe telefoane, mesaje, flori reale sau virtuale. Sunt onorată și apreciez fiecare mesaj primit. Mulțumesc tuturor și fiecăruia în parte. Este o onoare pentru mine să primesc urările voastre cu acest prilej unic din viața, mi-ați făcut ziua mai frumoasă. Vă doresc la rândul meu să fiți sănătoși și să aveți parte numai de bucurii.

6 Ianuarie 2015 - Posted by | Aniversare

2 comentarii »

  1. La mulţi ani!

    Comentariu de ecoarta | 8 Ianuarie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

