Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Am trecut de 1.000.000 accesări

https://ghiocel07.wordpress.com/

M-am luat cu una cu alta și am omis să remarc că am trecut de 1.000.000 accesări pe blogul acesta. Mai precis sunt acum 1.000.416. Blogul este deschis în 1 septembrie 2007, am scris 1.930 de posturi (cam puține) cu de toate pentru toți.

De la impresii de călătorie la lucruri mai personale, de la promovarea unor evenimente în județ la cele la nivel național, de la simple fotografii la cele comentate. Mulțumesc cititorilor, celor care comentează sau celor care dau un simplu like.

9 Ianuarie 2015 - Posted by | Blog |

3 comentarii »

  1. Ma bucur mult ca ati trecut acest prag. Si asta pentru ca scrieti cu sufletul deschis. Nici nu va inchipuiti cat de mult ati influentat (in sens pozitiv) cu acest blog viata multora din jurul dumneavoastra. Ne-ati ajutat sa descoperim ca frumosul si normalul chiar exista in jurul nostru. Am calatorit cu dumneavoastra in cele mai frumoase locuri din tara si din lume. Am gustat retete savuroase si pregatite cu drag pentru prieteni. Am schimbat o parere sau am primit un sfat bun in situatii de criza. Am cunoscut oameni,fapte si locuri.Ati demonstrat ca se poate scrie si dialoga fara ura si patima,ca a fi civilizat inseamna sa respecti opinia celuilalt chiar daca e diametral opusa tie. Ne-ati demonstrat de atatea ori ca viata iti ofera nenumarate oportunitati,ca trebuie sa-i descoperi frumusetea cu inima deschisa si fara incrancenare. Cu siguranta ca multi din cei care va citesc acum si-au deschis blog-uri si conturi pe facebook pentru a comunica in lumea asta virtuala urmand modelul dvs.pentru ca au descoperit bucuria de a comunica prin mijloace moderne. Multi au pus mana pe un aparat de fotografiat si au postat fotografiile realizate pentru ca ne-ati demonstrat de atatea ori ca o imagine poate transmite nenumarate emotii. Pentru ca niciodata nu e prea tarziu sa impartasesti celor din tau informatii folositoare, ganduri,emotii sau imagini. Si pentru toate acestea si pentru multe altele va multumim d-na Steluta ! Si asteptam in continuare cu drag si cu interes postarile dumneavoastra.

    Comentariu de irina | 10 Ianuarie 2015 | Răspunde

    • @Dna Irina – ca de obicei sunteți o draguță. Mă bucur dacă am reușit să influențez în bine starea de spirit a cititorilor. Vă aștept cu drag să intrați pe blogul meu și să lecturați în continuare postările mele. Și de ce nu să vă faceți propriul blog, sunt sigură că aveți ce scrie, aveți un stil deosebit. Toată stima.

      Comentariu de ghiocel07 | 10 Ianuarie 2015 | Răspunde

  2. 🙂

    Comentariu de mariana | 10 Ianuarie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

