Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Yumoș Sprey Parfum

Am primit de la prietena mea Oana acest minunat spray parfum pentru haine. Sunt 3 nuanțe, eu l-am ales pe cel roz, cu mireasmă de flori de grădină. Sigur le voi încerca și pe celelalte două, adică galben (flori de primăvară) și mov (lavandă).

Are un miros plăcut, se folosește ca odorizant pentru tapițerii, covoare, mochete auto, haine, lenjerii.

Este de ajuns o singură pulverizare pentru o persistență de lungă durată. Ajută la eliminarea mirosurilor neplăcute, inclusiv a celor de tutun. Am înțeles că se găsește și detergent și balsam de rufe, aceeași marcă, Yumoș.

16 Ianuarie 2015 - Posted by | Cadou | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

