Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Complexul Sportiv „Lia Manoliu” și Arena Națională

Din întâmplare am ajuns în preajma Arenei Naționale din București. Am parcat și ne-am tot învârtit să vedem pe unde putem intra s-o vedem măcar pe dinafară. Un domeniu mai bine păzit ca acesta chiar nu am văzut. Parcă adăpostea trupele NATO🙂 Mai târziu aveam să aflam că și fotografiatul este interzis. O prostie mai mare nici că am auzit…..acum în sec XXI când orice clădire se poate vedea pe internet.

După ce ne-am chinuit să facem câteva fotografii prin gard, în cele din urmă am găsit o intrare în Complexul Sportiv „Lia Manoliu”.

Am trecut pe o alee mărginită de multe clădiri ce asigură buna desfășurare a activităților sportive: hotel și restaurant pentru sportivi, centrul de refacere și recuperare, transportul sportivilor.

La capătul drumului dăm de Arena Națională și încercăm să ajungem la o intrare mai principală de unde să facem câteva fotografii. Altă alee, alte gunoaie, alți  paznici….

La intrarea principală avem surpriza să ni se spună ca fotografiatul este interzis. Așa cum spuneam, o mare prostie, made în România…..

Ne-am învârtit puțin pe acolo, am prins câteva cadre de departe

și ne-am întors la mașină printr-un parc la fel de bine păzit, pe Aleea Belvedere, un parc destul de drăguț și curat. Probabil la primăvară va fi și mai frumos când totul vă fi înverzit și se vor acoperi gunoaiele din parcurile laterale.

Ce să mai zic de tinerii care fumau cocoțați pe o bancă și aruncau în față mucurile de țigară, deși fiecare băncuță avea lângă ea un coș de gunoi….. Alte câteva clădiri ce fac parte din Complexul „Lia Manoliu”: Federația Română de Baschet sau Clubul de Fitness & Spa Alexandreea.

În afara Complexului rondourile de flori erau frumos aranjate, chiar verzi pe alocuri, cu plăcuțe care să ne spună cine este autorul,

 în mare contrast cu gunoaiele din zona Arenei Naționale. Dar despre acest aspect cu altă ocazie.

6 Februarie 2015 - Posted by | Bucuresti | ,

6 comentarii »

  1. ce este interzis….se poate,,,oricum poza e frumoasa

    Comentariu de mcooper801 | 8 Februarie 2015 | Răspunde

    • Erau acolo câțiva angajați ai unei firme de pază care ne-au atenționat că nu avem voie să facem fotografii. Probabil din exces de zel, nu aveau ce face la ora aceea…… Mulțumesc de apreciere.

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Februarie 2015 | Răspunde

      • Mai mult ca sigur nu aveau ce face🙂 Mai cunosc astfel de specimene pe la supermarket. Diversi „agenti de paza” se trezesc ca se pun in fata ta, dupa ce iesi de la casa si apuca de citit bonul si apoi ti-l stampileaza cu un aer de parca sunt de la FBI. Ceva gen „Hai, poti sa pleci, n-am gasit nimic suspect” hahaha :)).
        Dar ii iert. E urat sa ajungi in situatia sa ai un asemenea job in care stai toata ziua in picioare pe un salariu de nimic si te plimbi de colo colo Simti nevoia sa iti dai importanta cumva. Asta e motivul pentru care imi reprim nervii de moment si nu ma apuc sa ii balacaresc ca ma tin acolo minute pretioase ca sa „verifice” ei daca sunt un cetatean in regula🙂.

        Apropo, imi place de dumneavoastra foarte tare. V-am descoperit blog-ul recent si nu pot decat sa ma minunez, citind fiecare post, despre cat de usor gasiti frumusetea in toate lucrurile marunte. Mai rasfoiesc si blogul sotului si al fiului dumneavoastra si nu pot sa constat decat ca sunteti o familie frumoasa si exemplara. Postul acesta este dovada vie ca sunteti o persoana care chiar apreciaza ceea ce o inconjoara. Ca sa nu mai mentionez toate postarile din calatorii. Le-am citit cu sete (cat am avut timp,ca sunt foaaarte multe!).Si inca mai am. Se pare ca aveti un blog stufos si deloc plcitisitor.
        Am 22 de ani si mi-e jena de mine in clipa asta. Mi-ati deschis ochii mult,doamna. Felicitari. Sunteti un exemplu pentru cei care au ochi si urechi sa invete cate ceva despre ce inseamna viata si cat de simpla este calea spre fericirea sufleteasca, pentru care toti ne zbatem. O cautam ca in povestea cu bunica ce isi cauta ochelarii, iar ei sunt pe nas.
        Am sa apreciez mai des lucrurile simple, de acum incolo, datorita dumneavoastra.
        Multa sanatate si cat mai multe postari!

        Comentariu de Georgi | 10 Februarie 2015

      • @georgi-mulțumesc pentru aprecieri, le apreciez cu atât mai mult cu cât vin de la o persoană tânără. Dacă-ți face plăcere poți intra și în „bucătăria” mea

        Comentariu de ghiocel07 | 10 Februarie 2015

  2. […] Vorbeam într-un post precedent de cum arată împrejurimile Arenei Naționale. […]

    Pingback de Cuvintele sunt de prisos « Ghiocel07 | 19 Februarie 2015 | Răspunde

  3. […] ghiocel07 on Complexul Sportiv “Lia M… […]

    Pingback de Pagina nu a fost găsită « Ghiocel07 | 19 Februarie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

