Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Bănci, băncuțe și alte locuri de odihnă

Deja v-am obișnuit cu lucruri mai ciudate postate de mine pe blog. De fapt nu sunt chiar ciudate, dar uneori îmi place să-mi aduc aminte de obiecte, peisaje, cadre care mi-au atras atenția la un moment dat.

După capace de canal și fântâni urmează băncuțe montate prin parcuri sau străzi europene.

Attersee, Austria

Băncuță din St Moritz, Elveția

Băncuță din Nendaz, Italia

Băncuță din Melk, Austria

Băncuță din Petroșani, România

Băncuță din Portschach, Austria

Băncuță în Salzburg, Austria

Băncuță spre Kaprun-Austria

Băncuță Baden-Baden, Germania

Băncuță Baden, Austria

Vaduz-Liechtenstein

Spania

Wolfgang, Austria

 

Pongau-Austria

București-Parcul Carol

București-Parcul Cișmigiu

12 Februarie 2015 - Posted by | Europa | ,

5 comentarii »

  1. Foarte dragute,toate in felul lor.Asa,daca le vezi individual,nu le dai atentie,dar cand le pui pe toate intr-un album foto,abia atunci iti dai seama de diversitate si ca fiecare are ceva frumos.
    De departe imi place cea cu bulinute,urmata de prima bancuta.Lounge chair foaaarte confortabil🙂

    Tocmai m-am intors dintr-o mini vacanta de 3 zile,care a inclus un soi de tur-maraton al tarii si vazand ultima poza,mi-a aparut in minte orasul Orsova.Am ramas impresionata de el.Am sa ma intorc la vara sa il descopar mai bine.Seamna mult la peisaje cu acest oras din Austria.Pacat ca este destul de parasit,sa zic asa.Probabil ca acum,fiind frig,nu prea este foarte animat.
    Habar nu aveam ca exista asa ceva si in Romania.

    Comentariu de Georgi | 16 Februarie 2015 | Răspunde

    • @Georgi-chiar îți recomand să mergi la primăvară-vară la Orșova dar să intri și pe Clisura Dunării, este foarte frumos. Găsești câteva postări pe blog.

      Comentariu de ghiocel07 | 16 Februarie 2015 | Răspunde

      • Am fost pana in Eselnita la capul lui Decebal.
        Dar eram cu masina,a fost un drum foarte lung pentru ca am dat un soi de tur,am facut vreo 1500 de km in 3 zile (sau parca mai mult) Arieseni-Petrosani-Deva-Hunedoara-Tg.Jiu-Bumbesti Jiu-Orsova-Drobeta-Rm Valcea (nu sunt in ordine,le-am enumerat asa) si doar am trecut ,nu am stat sa vizitam mare lucru pe unde am fost,mai ales ca nu prea e anotimpul perfect pentru vizitat chestii,eu sunt mai friguroasa asa,iar echipament de ski nu am avut,desi mi-a parut rau pentru ca am trecut si pe la Statia de ski Transalpina si era o graaamada de lume sambata,plus vreme frumoasa.Am vrut doar sa scapam putin de nebunia din Bucuresti si sa mergem asa aiurea prin tara si sa ne notam ce ne place si unde vrem sa revenim mai multe zile.Nici rezervari nu am facut.Ne-am cazat prima seara in Hunedoara ,iar a doua seara in Tg Jiu.
        Cu siguranta revin in mai-iunie pentru ca vreau sa incerc acea croaziera de pe Dunare.Mai tarziu am inteles ca sunt foarte multi tantari asa ca nu ma avant sa merg prea la vara.
        Da,am sa caut printre postari.Multumesc de info!

        Comentariu de Georgi | 17 Februarie 2015

      • @Georgi-cu drag, și drumuri frumoase.

        Comentariu de ghiocel07 | 17 Februarie 2015

  2. […] străinătate am văzut pe lângă băncuțe care de care mai drăguțe, și alte sculpturi din lemn, plasate în preajma unor pensiuni, prin […]

    Pingback de Sculpturi în lemn « Ghiocel07 | 4 Decembrie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

