Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Afi Palace Cotroceni

Dacă este timp urât și frig afară, ce poți face? Mergi la Mall🙂 De data aceasta am fost la Afi Palace Cotroceni. Nu am cumpărat nimic, ne-am plimbat și am urmărit copiii însoțiți de părinți cum se distrează la patinoar.

Un loc frumos unde ai tot sta să privești

Alte câteva imagini din zonă

Și cum în alte părți lacătele sunt prinse pe poduri, aici cele din hârtie sunt lipite pe pasarelă

În Afi Palace Cotroceni dozele de bere cresc pe pereți🙂

E bine aici, vara-i răcoare și iarna cald. Numai bine să te adăpostești de intemperii.  În rest magazine cu de toate, pentru cei mari și cei mici. În plus ultimul etaj este dedicat în întregime copiilor, cu locuri de joacă, magazine, cofetării.

6 Martie 2015 - Posted by | Bucuresti | , , ,

2 comentarii »

  1. E frumos. Am fost si eu o data

    Comentariu de Vali Crintea | 6 Martie 2015 | Răspunde

  2. […] din zonă. De aproape 2 ani nu am mai fost pe acolo, am preferat altele mai aproape, precum Afi Palace Cotroceni, unde aerul condiționat și patinoarul îți dau răcoarea de care ai nevoie în plină […]

    Pingback de București Mall, zona Vitan « Ghiocel07 | 31 August 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

