Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

8 Martie la Pensiunea „Retezat”

Dacă ieri am fost la Muzeu, astăzi am plecat să luam puțin ozon. Dorința mea era să ajung la Pensiunea „Retezat” unde știam că se mănâncă un păstrăv bun. Și cum este și 8 Martie, fac eu cinste🙂 Dar până la un prânz copios, intrăm în Cheile Buții, Retezatul fiind cu zăpadă mare cum nu am întâlnit nici în ianuarie. Am imortalizat stratul de zăpadă, am luat puțin aer, ne-am făcut poftă de mâncare, așa că ne îndreptăm pașii spre Pensiune.

Dacă avem noroc să nu fie vreo masă organizată în aceasta zi de sărbătoare, ne vom delecta cu un păstrăv la grătar. Dar înainte dăm un ocol prin preajmă, facem câteva fotografii

după care trecem pragul primitoarei pensiuni.

Cele câteva mese se ocupă imediat, așa că suntem norocoși.

     După câteva minute de așteptare „meniul zilei” este în fața noastră

stropit cu o bere rece fără alcool🙂

Este o locație unde mergem cu drag, păstrăvul este bine pregătit, gustos și mai ales proaspăt pescuit din bazinele proprii. Încă un popas

și plecăm sătui spre casă

Dacă aveți drum prin zonă, intrați și vizitați domeniul Pensiunii „Retezat”. Vara ștrandul stă la dispoziția turiștilor iar parcul de aventură este o atracție pentru cei tineri.

8 Martie 2015 - Posted by | Valea Jiului | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

