Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Comandă la eMAG

eMAG, este magazinul online preferat de mine. Am cumpărat destul de multe lucruri de la ei și nu am fost niciodată dezamăgită. Produse bune, livrare promptă (mai putin de black friday), fără taxă de transport, curieri amabili…..

De exemplu duminică am făcut o comandă la ora 14:19 și luni la ora 9:26 mi-a fost adus coletul la ușă. Am fost chiar surprinsă să primesc telefon de la curier, cu atât mai mult cu cât nu am fost anunțată prin mesaj. Și foarte important, găsești în magazin tot ce-ți dorești de la electronice la fashion, de la cărți la asigurări auto. Un prilej foarte bun de făcut cumpărături de sărbători.

31 Martie 2015 - Posted by | Cumparaturi | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

