Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Românul nu este sănătos dacă nu fură ceva


Astăzi am fost la cumpărături la Kaufland. Am plătit cu cardul și alături de chitanță și bon am primit un „card” cu însemnele Kaufland și VISA. Le-am luat și am plecat. Acasă mă uit să văd despre ce este vorba. Cartonașul are o bandă pe care dacă o răzuiești poți câștiga instant vouchere pentru cumpărături.

Ei bine banda mea răzuibilă de pe cartonaș era deja atacată de cineva, probabil din personalul magazinului. Văzând că se descoperă litere din cuvântul „necâștigător” l-au pus la loc și l-au pasat clientului. Sunt convinsă că nu este un caz singular. Nu le am eu cu tombolele și câștigurile de prin magazine dar chiar așa, să furi până și dreptul omului de a avea o șansă?! Se pare că da. Mâine este ultima zi, merg să cumpăr un flecușteț și să văd ce „card” primesc….. Rușine angajaților magazinului Kaufland!

4 Aprilie 2015 - Posted by | Cumparaturi | , ,

3 comentarii »

  1. sa vad ce card am si chiar diseara ma duc la K !

    Comentariu de Vali Crintea | 7 Aprilie 2015 | Răspunde

  2. Intamplator sau nu chiar la Kaufland am avut si eu o patanie similara. Cei de la Dr Oetker au o promotie, produsele au o banda razuibila cu castiguri instant. Am cumparat 17 produse si acasa zic hai sa razuiesc codurile inainte sa le folosesc. Toate, dar absolut toate erau razuite!!! Nu am cumparat produsele special pentru concurs insa daca tot le-am cumparat mi-ar fi placut sa cred ca am sansa sa descopar eu ce e sub banda aia!
    Am sesizat situatia celor de la dr Oetker insa nu s-au deranjat sa ma onoreze cu un raspuns, de multumiri nici nu se mai pune problema😦

    Comentariu de Postolache Violeta | 7 Aprilie 2015 | Răspunde

    • @Violeta-Cristi a distribuit postarea la el pe FB și o angajată de la Kaufland s-a simțit foarte ofensată…..

      Comentariu de ghiocel07 | 7 Aprilie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

