Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Jos pălăria, ce mai!

Așa cum mi-am programat zilele trecute, astăzi am fost la Deva să văd cu ochii mei o cafenea proaspăt inaugurată. Și sincer mi-a plăcut ceea ce am văzut. În primul rând fără fum și fără miros de tutun dar cu multă liniște, lumină, culoare și ceea ce este mai important cultură.

Da, este o cafenea dependentă de cultură! Jos Pălăria! M-au impresionat multitudinea de cărți pentru cei mari și cei mici. În epoca internetului să vezi că cineva pune preț pe carte este chiar de admirat.

Tablourile unor pictori locali își găsesc locul perfect pe pereții cafenelei.

Am admirat camerele retrase și liniștite numai bune pentru lectură,

locul special amenajat pentru copii,

obiectele decorative,

muzica în surdină. Într-un cuvânt atmosferă plăcută.

Dacă ai chef bei o cafea, o ciocolată caldă sau savurezi o prăjitură, poți butona laptopul din dotare (sunt prize suficiente dar și WiFi) sau pur și simplu stai și admiri frumoasele aranjamente florale sau de ce nu, dezlegi integramele de pe versoul meniului.

Ce mai, cafeneaua-și merită numele, „Jos pălăria-cafenea dependentă de cultură„.

Dacă vreți să aflați ce se întâmplă în cafenea, pagina de Facebook vă stă la dispoziție. Felicitări proprietarilor și mult succes.

19 Aprilie 2015 - Posted by | Deva | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

