Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Din nou prin Muzeul Național al Satului „Dimitrie Gusti”

Dacă de 1 Mai lumea sărbătorește tradițional cu mici și bere, noi am fost atipici și ne-am plimbat prin Muzeul Național al Satului din București. Ne-am încântat privirea cu produsele tradiționale din Târgul de Armindeni, dar și sufletele cu imagini frumoase, pline de miresmă și culoare. Situat pe malul Lacului Herăstrău ai bucuria de a vedea un sat adevărat cu construcții provenind din diverse zone geografice, fiecare cu farmecul și specificul locului.

Întotdeauna am spus că primăvara este anotimpul cel mai frumos. Natura revine la viață, culorile sunt vii, păsărelele cântă, copilașii ies la plimbare, totul este proaspăt și colorat.

Și pentru că despre muzeu am povestit și cu altă ocazie, acum las imaginile să vorbească.

Alte imagini frumoase cu flori și vegetație de primăvară sunt prezentate aici.

6 Mai 2015 - Posted by | Bucuresti

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

