Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Prin „Parcul de la Mogoșoaia”

În toamnă am fost în Complexul Mogoșoaia și tare mi-a plăcut. Mi-am promis să revin în primăvară, atunci când totul este verde și în floare. Zis și făcut. Este luna mai, o lună numai bună pentru plimbări prin parcurile Bucureștiului. După Muzeul Satului am vizitat „Parcul de la Mogoșoaia” care se întinde de la șoseaua principală (unde am și parcat) până la lacul Mogoșoaia.

Am trecut pe lângă căsuțele în miniatură din apropierea intrării în parc, căsuțe în care sunt restaurante, cafenele, terase, toate pavoazate cu ghivece de flori multicolore, dar puține deschise să ofere ceva vizitatorului.

Ambasada lui Moș Crăciun

Am străbătut frumoasa alee principală care duce la una din intrările laterale ale Parcului Palatului Mogoșoaia.

După ce trecem de o barieră pazită cu strașnicie de un gardian, pe dreapta vedem serele

iar pe stânga o pajiște mare pentru amatorii de picnic și odihna la iarbă verde.

Nu lipsesc nici copacii cu coroana lor generoasă la umbra cărora poți sta pe o bancă să meditezi la ceea ce vrei tu.

Am văzut câțiva copaci la marginea pădurii cu căsuțe colorate pentru pasarele. Foarte simpatice și cochete, nu puteau să-mi scape.

După ce facem fotografii clădirilor din Curtea Palatului,

trecem prin frumoasa grădină cu labirintul verde,

admirăm operele de artă din oțel patinat

și ne îndreptăm spre aleea principală pe care o străbatem până la ieșirea din parc.

Ne-a impresionat simetria lampioanelor, curățenia de pe alee, gazonul impecabil și florile bine întreținute

Am încercat să vedem ceva și în zona lacului, dar nu prea am avut ce…..în afară de câteva tufe cu flori foarte frumoase. Parcul acvatic nu este deloc menajat la început de lună mai, apa este murdară. Chiar nu merita să fac fotografii…..

Despre clădiri am scris prin toamnă, acum m-am limitat la fotografii primăvăratice.

6 Mai 2015 - Posted by | Palatul Mogosoaia | , ,

1 comentariu »

  1. […] că la prima vizită stânjeneii nu erau înfloriți în parc la Mogoșoaia, am revenit după o săptămâna să-i vedem […]

    Pingback de În Parcul de la Mogoșoaia după o săptămână « Ghiocel07 | 17 Mai 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

