Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Parcul „Orășelul copiilor” București

Parcul „Orășelul Copiilor”, a fost preluat de administrația locală a sect IV București de la Primăria capitalei în anul 2011. Reamenajat complet, parcul este acum foarte frumos și poate concura oricând cu unul din Europa. Sunt convinsă că în mare parte acest lucru se datorează primarului Piedone care s-a implicat personal în lucrările de transformare.

Parcul ar trebui să figureze pe lista obiectivelor de vizitat, la fel cum sunt alte parcuri similare, vezi Europa Park, sau LegoLand din Germania. Din păcate promovarea lipsește cu desăvârșire….. Sunt chiar și bucureșteni care nu știu de existența lui. Ne-am plimbat pe alei, am admirat căsuțele de poveste, ne-am odihnit pe bancă, am privit la copilașii năzdrăvani, am mâncat o înghețata și bineînțeles am făcut foarte multe fotografii.

Terasa „Castel”

Locul de plimbare al trenulețului împrejmuit de gazon și multe flori

O pară simpatică

Casa piticilor

Gogoșeria aristocrată

Restaurant medieval

Sala de sport

Corturile indienilor

Castel plin cu jucării

„Toneta” de înghețată

și pentru porumb fiert

Gara

Langoșerie colorată

Jocuri și jucării

Cărui copil nu-i place să lipăiască prin apă?

O altă poartă de intrare în parc

Gardul de împrejmuire și …..securitate….

O ultimă fotografie cu mușchetarul

și la drum….

A fost o plimbare plăcută, abia aștept să repet experiența cu nepoțelul meu.

9 Mai 2015 - Posted by | Bucuresti | , ,

1 comentariu »

  1. […] este una din atracțiile sectorului alături de „Orășelul copiilor” și Parcul Tineretului. Aici ai parte de tot ce-ți dorește sufletul: terenuri de sport, […]

    Pingback de Parcul „Lumea copiilor” « Ghiocel07 | 1 Iunie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

