Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Unul din cele mai frumoase și mari parcuri din București, Parcul Titan

Despre Parcul IOR am mai scris, dar astăzi am ajuns pe altă latură a lui și credeam că suntem în alt parc. Nici nu-i de mirare fiind unul dintre cele mai mari parcuri din București cu o suprafață de 85 ha. Pentru că se mai numește și Parcul Alexandru Ioan Cuza sau Parcul Titan am fost duși în eroare de GPS.

În acest parc se află Biserica „Pogorârea Sfântului Duh” construită din lemn în stil maramureșan între anii 1994-1996 și pe care urmează s-o vizităm cât de curând.

Lacul parcului este Lacul Titan este de origine naturala și este despărțit de Podul Liviu Rebreanu în două segmente, numite Lacul Titan 1 și Lacul Titan 2. Pe lac există cinci insule: „Insula Pensionarilor”, „Insula IOR”, „Insula Câinilor”, „Insula Trandafirilor” și „Insula Înecaților”.

Din păcate nu știu pe care din insule am fost, dacă aflu revin cu precizarea. Oricum este o oază de liniște și verdeață.

Pe una din alei am întâlnit Calul Titanilor, o sculptură din fier ce este considerată cea mai mare statuie ecvestră din România. Sculptura este realizată din mai mult de 1500 de kilograme de fier și are o înălțime de peste 7 metri.

Nu am întâlnit însă trenulețul de agrement care circulă prin parc, am văzut doar două din stațiile în care oprește, și anume: Londra și Roma.

În rest multe locuri de joacă pentru copii, locuri de sport pentru adulți, tonete cu dulciuri, înghețată și răcoritoare, trandafiri colorați, piste pentru biciclete, foarte multă verdeață,

locuri de plajă pe lângă lac,

bănci la soare și umbră

și luciul cristalin al lacului.

Tot aici, din întâmplare am dat de o frumoasă Expoziție de plante, intitulată „Călătorie în jurul lumii pe la ecuator și tropice” care ne-a impresionat prin varietatea plantelor, aranjamentele florale dar și prin amabilitatea celor care se ocupau de ele. Firma se numește Cris Garden și realizează aceasta lucrare sub patronajul Primăriei Sect 3. Despre Expoziție și multe fotografii de aici într-un post viitor.

22 Mai 2015 - Posted by | Uncategorized

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

