Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Am fost la concertul lui Andre Rieu

Fiind la București în perioada primelor (de fapt cele suplimentare) concerte susținute de Andre Rieu în România, soțul meu mi-a făcut o mare surpriză. Știa că am urmărit pe YouTube multe din concertele lui, că am văzut la TV fiecare apariție, ca-mi doream să-l văd la Budapesta sau Viena.

Cum biletul era mai ieftin decât o ieșire din țară, a cumpărat (cu peripeții) două bilete pentru ziua de 05.06.2015. Am citit condițiile de participare la concert, restricțiile impuse și așa cum noi suntem mai catolici decât Papa, am lăsat acasă aparatele foto, așa că fotografiile cu telefonul mobil sunt de slabă calitate. De concert, ce să vă spun, SUPERB. Netul este plin de filmulețe, comentarii, fotografii, toate apreciative (mai sunt și cârcotași, dar să nu-i luăm în seamă). Un spectacol magnific cu multe surprize plăcute. Se pare că și Andre Rieu a fost plăcut surprins de ceea ce a găsit la noi, de publicul venit de pretutindeni, de primire dar și de cererea de bilete. De pe pagina lui de FB am preluat următorul mesaj:

„Bună dragii mei prieteni din Romania,
Ați deschis inimile voastre pentru noi și ne-ați primit în țara voastră minunată. Concertele noastre au fost cu adevărat un punct culminant al anului pe care nu-l vom uita niciodată. Am vrut să vă mulțumesc tuturor din adâncul inimii mele pentru căldură și pasiune. Mulțumesc pentru toate aceste magice și ” fierbinți ” nopți. După șapte concerte minunate orchestra și eu ne-am întors la Maastricht și suntem acum în pregătire pentru concertele de vară. Vă trimit multă dragoste și sper să vă văd din nou, în curând! André”

Totul a fost foarte bine organizat, începând cu achiziționarea de bilete, tonetele cu produse specifice unui astfel de eveniment, plasarea spectatorilor la locurile din „sala”, intrarea membrilor orchestrei, fiecare moment al spectacolului, focul de artificii, bisurile și finalul deosebit. De asemenea un gest demn de laudă, și anume suplimentarea numărul de bilete pentru concertul din data de 12 și 13 iunie în scopul de a face un act caritabil. Celebrul violonist a scos la vânzare bilete cu un preț simbolic (43,20 lei), ce vor asigura accesul spectatorilor pe iarbă, în fața Parlamentului. Toate veniturile din vânzarea acestor bilete au fost donate fundațiilor UNICEF Romania și Salvați Copiii Romania.

Dacă la primul concert publicul a fost la început mai timid, la sfârșit a prins viață, și-a intrat în ritm. Sigur la ultimele concerte atmosfera a fost alta.

Conștiincioși am ajuns mai devreme

Se adună lumea

Intrarea lui Andre Rieu și a membrilor orchestrei

Începe concertul

Andre Rieu este așa cum l-am văzut în direct la Antena3 dar și în videoclipuri

Modest, sociabil, comunicativ. Aștept postarea oficială a concertului pe propriul canal de YouTude. Sigur va fi de excepție și va avea multe vizualizări.

Mulțumesc soțului meu pentru minunata surpriză.

17 Iunie 2015 - Posted by | Bucuresti | , ,

1 comentariu »

  1. Sa fi iubita mai nevasta si sa ne ajute Dumnezeu sa-l vedem si la el acasa la Maastricht

    Comentariu de serbionel | 20 Iunie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

