Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Aplicație mincinoasă

Screenshot_2015-07-07-16-39-57De ceva vreme mi-am instalat pe telefon o aplicație meteo (Meteo XL….). De câte ori am verificat îmi arăta corect starea vremii pe acolo pe unde eram. Spun arăta, pentru că astăzi intru să văd câte grade sunt la Petroșani și ce vad? Plouă și sunt 22 grade🙂 Mă uit repede pe fereastră și un soare torid îmi pătrunde printre draperii. Na, acum ochii nu mă mint, chiar este caniculă la noi. Pe termometrul instalat pe balcon sunt 35 grade la umbră. De la atâtea grade o fi făcut insolație🙂 Mai las câteva zile aplicația pe urmă dacă mă tot minte, o schimb.

7 Iulie 2015 - Posted by | Diverse | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

