Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

S-a deschis Shopping City Deva

Am cam părăsit blogul în ultima vreme, așa că m-am gândit să scriu despre ceva nou, care nu prea este nou. Este totuși un lucru important și pentru noi ăștia mai de la „țară”🙂 De câțiva ani se tot tatonează terenul pentru construirea unui mall în Deva.

Inițial se începuse într-o locație, pe urmă s-a abandonat ideea probabil din cauza situației neclare a terenului sau cine știe ce alte interese. La noi totul este posibil. Anul trecut am aflat din presă că se va construi în zona Auchan dar până cu am văzut utilaje și ceva mișcare pe acolo nu am crezut. Acum totul a devenit realitate. Este gata inaugurat. Arată bine, este spațios și bine luminat,

cu magazine de haine, încălțăminte, electronice, cadouri, loc de luat masa,

loc de joacă pentru copii, cafenele și foarte important, un cinematograf.

Sincer nu am văzut un film din ’48 toamna. Nu știu dacă voi ajunge aici să văd un film dar cel puțin trag speranța. Am dat o tură scurtă, am intrat în H&M unde am văzut niște încălțări „uriașe”


dar și un pulover, poate mai multe, destul de drăguțe la preț accesibil. Cu proxima ocazie voi aprofunda fiecare magazin.

29 Septembrie 2015 - Posted by | Deva | ,

3 comentarii »

  1. Pana ne ducem la magazin, hai sa invioram un pic blogosfera: leapsa:
    http://www.cuelisa.com/2015/09/30/leapsa-provocarea-liebster-award-draga-premiule/
    Multam’ frumos.

    Comentariu de Elisa | 30 Septembrie 2015 | Răspunde

  2. Arata ca Maritimo Shopping Center din Constanta.

    Comentariu de ClaroCafe | 2 Octombrie 2015 | Răspunde

    • @ClaroCafe-cred că sunt ale aceluiași investitor, sud-africanii de la Fondul de investiții NEPI (New Europe Property Investments)

      Comentariu de ghiocel07 | 2 Octombrie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

