Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

JYSK la „Jiul Shopping Center”

w026-landing-page

După ce la parterul „Jiul Shopping Center” s-au perindat multe magazine alimentare care s-au închis unul după altul, iată că un brand s-a dovedit a fi curajos și a inaugurat astăzi magazinul JYSK. Companie Jysk este înființată în anul 1979, primul magazin fiind deschis în orașul danez Aarhus.

În anul 1984 Jysk își deschide magazine în Germania, urmând în anii următori Groelanda, Islanda, Norvegia, Suedia, Finlanda iar mai târziu în multe alte țări din Europa, America, Rusia sau China. Astăzi magazine JYSK sunt deschise în întreaga lumea numărul total depășind cifra de 1000. Fondatorul companiei, Lars Larsen este unul dintre cei mai bogați oameni din Danemarca. Din magazin se poate cumpăra mobilier, saltele, decorațiuni, accesorii pentru casa și grădină.

În România primul magazin, Jysk a fost deschis în 2007, iar acum este prezent în aproape toate județele. Deci cunoscând produsele acestui brand nu am participat la deschidere, probabil nu mergeam deloc astăzi dar împrejurările m-au adus prin preajmă. Și ce puteam să fac? Am intrat. Spațiul este foarte mare și foarte aglomerat cu marfă. Probabil așa este la inaugurare, deși pe unde am mai fost întotdeauna era bine aprovizionat cu produse de sezon. Era și lume, dar nu am înțeles de ce se cumpărau perne, multe perne🙂 Poate a fost o promoție așa ca de prima zi. Eu am dat o tură și am ieșit, nu avea rost să stau la coadă pentru vreun fleac de bucătărie sau decor🙂 Le doresc succes și viață lungă la „Jiul Shopping Center”.

1 Octombrie 2015 - Posted by | Cumparaturi | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

