Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Împărăteasa Imperiului Austro-Ungar, Elisabeta

Joi seară am găsit pe AXN  White filmul „Prințesa Sissi„. După cum știți, sau dacă nu v-o spun acum, sunt îndrăgostită de castelele din Austria. De câte ori am fost în această țara superbă am cautat să vizităm cât mai multe. Filmările sunt făcute la Bad Ischl. Bad Ischl este fostă reședința montană a familiei imperiale austriece de Habsburg, numită Kaiservilla.

Aici, la 28 iulie 1914, împăratul Francisc Iosif I a semnat declarația de război contra Serbiei, declanșând astfel Primul Război Mondial.

În prima parte a filmului ducesa austriacă Sophie organizează o călătorie la Bad Ischl ca “excursie privată de familie” pentru a-l face pe tânărul împărat austriac Franz Josef să o cunoască pe viitoarea sa soție, prințesa Helen de Bavaria. Din întâmplare însă, Franz Josef o întâlnește pe sora mai tânără a acesteia, Sissi, se îndrăgostește de ea și în curând îi va deveni soție. În timp ajunge să fie plăcută de austrieci și de întreaga Europă. Episodul  se termină cu nunta celor doi la Palatul Schonbrunn din Viena. Partea II-a este joi 26 noiembrie la ora 20:45. În rolul Prințesei Romy Schneider cu o interpretare de excepție, dar și o frumusețe răpitoare.

Astfel revăd câteva din locațiile prin care a trecut frumoasa Sissi, și anume: Palatul Hoffburg, Kaiservilla, Schonbrunn, Palatul din Godollo-Ungaria, Biserica Matyas unde Franz Joseph a fost încoronat ca rege al Ungariei. Sper să ajung și la Mayerling, locul unde s-a sinucis Rudolf.

Prima și ultima fotografie sunt din film.

13 Noiembrie 2015 - Posted by | Austria | , , , , ,

6 comentarii »

  1. Va salut cu drag, seria aceasta de filme a fost minunata, filme vechi si de foarte buna calitate, din fericire in 2007 am avut ocazia sa vizitez la Viena Sissi Museum, cu ghid audio, atunci a fost prima oara cand am inteles foarte multe din ce a reprezentat Elisabeta de Wittelsbach, aici minunat interpretata de Romy Schneider.

    Comentariu de Julien Pol romania | 14 Noiembrie 2015 | Răspunde

    • @Julien Pol romania – am și eu multe fotografii din muzeu. Dă clik pe „Palatul Hoffburg” și le poți vedea.

      Comentariu de ghiocel07 | 14 Noiembrie 2015 | Răspunde

      • Super, multumesc pentru recomandarea cu Hoffburg, toate cele bune si o Duminica frumoasa!

        Comentariu de Julien Pol romania | 15 Noiembrie 2015

  2. Buna ziua, din pacate nu am vizionat decat 50-60 minute din acest film insa eu, cu drag imi aduc aminte de povestea, peisajele si frumusetea din „Sunetul Muzicii” – va recomand cu drag si aceasta pelicula, o Duminica frumoasa!

    Comentariu de Didi Prylar | 15 Noiembrie 2015 | Răspunde

    • @Didi Prylar-joi este partea II-a. Am vizionat „Sunetul Muzicii” de câteva ori. Am vizitat chiar și castelul Orașul Mondsee unde a avut loc căsătoarie familia VonTrapp, Gradinile Mirabell din Salzburg și Castelul Hellbrunn din Salzburg, unde au avut loc filmările

      Comentariu de ghiocel07 | 15 Noiembrie 2015 | Răspunde

  3. De cand zic ca voi revedea acest film… Abia astept!

    Comentariu de Livia | 3 Decembrie 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

