Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Centrul de Informare Turistică Petroșani

În lumea civilizată am întâlnit centre de informare turistică, foarte utile atunci când ești turist și nu știi ce poți vizita în localitatea respectivă sau împrejurimi. Găsești acolo pliante, harta zonei și localizarea în zonă, persoane foarte amabile care-ți stau la dispoziție să răspundă la întrebările tale.

Atunci când centrul de informare este închis, la intrare te întâmpină un stativ cu tot ceea ce găsești și în interior. În zona noastră nu demult am intrat în unul undeva prin Retezat, foarte bine dotat și cu personal amabil. Când s-a început construirea celui din Petroșani mi-am dat seama că este o acțiune națională, multe astfel de „căsuțe” fiind în lucru. În fine, Centrul de Informație Turistică a demarat cu stângul în urbea noastră. Este amplasat destul de „în drum” așa că nu ar fi de mirare să intri cu mașina pe ușă… Ceea ce s-a și întâmplat chiar înainte de inaugurare. Locuri de parcare puține și astea doar dacă ești atent să nu încurci traficul. De cost ce să mai spun. Sursele spun că ar fi costat peste 525.000 lei din care valoarea finanțării nerambursabile a fost de 416.510 lei. Exagerat de mult pentru o căsuță din lemn foarte mică.  În plus amplasamentul după părerea mea ar fi trebuit să fie pe partea de intrare în oraș nu pe cea de ieșire. Poate mă înșel dar asta este părerea mea. Acum este terminat, are și firmă, presupun că ar trebui să fie funcțional.

Dar de câte ori am trecut prin dreptul „căsuței” nu am văzut să fie deschisă. Sau poate are program de funcționare care nu coincide cu cerințele turistului. Aici mai multe informații, inclusiv programul de funcționare.

Foto1

23 Ianuarie 2016 - Posted by | Romania, Uncategorized | ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

