Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Natura Magi Flower

La întoarcerea din București am intrat la o florărie, de fapt niște sere pe care le-am mai vizitat și altă dată. Undeva la ieșirea din Rm Vâlcea spre Horezu. Am găsit sit-ul firmei dar nu prea seamănă cu ceea ce este în realitate.

Am văzut plante și decorațiuni pentru grădină, plante pentru apartament, flori de toate felurile și toate culorile.

O frumusețe de flori, o varietate de culori, nici nu știai ce să cumperi.

 

21 Februarie 2016 - Posted by | Flori, Uncategorized | , ,

2 comentarii »

  1. Eu am stiut …cinci flori frumoase, una pentru Dragobete, una pentru 1Martie, una pentru 8 Martie, pentru Pasti si Craciun!

    Comentariu de SIP | 21 Februarie 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

