Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Primăvară, primăvară…..

1 Martie, prima zi de primăvară. O zi ca toate celelalte. Ieri am aflat o veste foarte tristă care m-a dat peste cap așa că nu am avut chef de făcut prăjituri, de pregătit mărțișoare dulci sau de orice alt fel. În plus de când sunt la pensie ziua aceasta de primăvară nu mai este ce a fost….

Nici timpul nu ține cu noi, dimineață a fost soare dar destul de frig, acum s-a innorat și acușica vine ploaia. Dar sa-i dau Cezarului ce-i al Cezarului. Am primit flori gingașe de primăvară de la soțul meu și o dragă prietenă dar și mărțișoare de suflet.

Cristi și Dana mi-au transmis urări de primăvară, iar de la Alexandru o fotografie mai actuală….

Pe FB multe mesaje de la prieteni virtuali, flori și mărțișoare. Dragii mei, dragele mele eu vă doresc o primăvară frumoasă, să aveți soare în suflet și fiecare zi să fie unică.

1 Martie 2016 - Posted by | 1 Martie, Uncategorized | , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

