Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ridichi gigant

Printre altele, ieri am fost la piață după ceva verdețuri. Dar înainte de a ajunge la legume văd un magazin nou, de vase. Hopa, zic! Hai să vedem ce oale sau tigăi sunt pe aici. Nici nu intru bine că-mi dau seama că este un second hand.

Este prima dată când văd deschis un magazin de acest gen cu cești, farfurii, ibrice, carafe, linguri și furculițe, toate fără pereche, ciobite, uzate dar și noi. Din ușa am dat o ochiadă și am făcut cale întoarsă. Dar să revin la verdețuri, legume, fructe. Arunc o privire de ansamblu și observ grămezi de ridichi. Bunnnnn!!!!! Uite că țăranii noștri au recoltă bogată. Trebuie să fi prost să crezi că ridichile astea sunt produse de țărani în propriile gospodării… Toate erau la fel, foarte mari, rotunde, trei la legătură. Nici mai mici, nici mai lunguiețe, nici mai decolorate. Dar stropite cu din abundență apă, să arate cât mai bine, parcă sunt ouă roșii🙂 Oare toți au folosit aceeași sămânță, același sol, aceleași îngrășăminte, aceeași apă? Sau toți au cumpărat ridichile de la același „producător” cu scopul de a le revinde? Dacă mă înșel, îmi cer scuze. Îmi pare rău că nu am făcut o fotografie, nu sunt obișnuită cu rolul de paparazzi.

22 Aprilie 2016 - Posted by | Diverse, Uncategorized | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

