Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Vizită în HD 2016-Fabricat în Hunedoara

În fiecare an 3 tineri cu inițiativă organizează evenimentul numit „Fabricat în Hunedoara” invitând bloggeri din toată țara. Și anul acesta evenimentul a fost organizat de Denisa  și Sebastian Bârgău şi Călin Bobora.  Sponsorii și partenerii sunt prezentați mai jos.

Mulțumesc tinerilor că se gândesc la noi, că ne duc în locuri pe care nu le-am putea vizita singuri, că se implică în promovarea produselor fabricate în județul nostru, Hunedoara. Programul era mult mai amplu, noi, adică eu și soțul meu, am vizitat numai Fermele ADO din Peșteana-Hațeg. Restul obiectivelor fiind cunoscute, fiind din zonă. Zilele următoare voi prezenta în detaliu ceea ce am văzut, ceea ce ne-a fost prezentat și mai ales admirația mea pentru cei care fac ceva pentru oamenii din zonă.

Până atunci două fotografii ca să vă fac curioși🙂

  sau ceva legume….

Consumați produse românești!

13 Mai 2016 - Posted by | Vizita in HD 2016 | , , ,

1 comentariu »

  1. Si as adauga eu, daca sunt si din judetul nostru cu atat mai bine ! Ne dam singuri de lucru …

    Comentariu de serbionel | 13 Mai 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

