Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La plimbare prin Doraly

Zilele trecute am fost la București. Și cum nu puteam sta numai în casă am purces într-un centru comercial indicat de un localnic. Zicea că aici este mai civilizat și esențial, aer condiționat. Așa că am hotărât, mergem la Doraly. Până acum nu am fost în nici un Parc comercial (en-gross) de acest gen. Inițial vroiam în Dragonul Roșu sau Europa dar conform indicațiilor am ajuns la Doraly.

Nu mi-a părut rău, chiar era destul de lejer acolo, în plus aerul condiționat a fost bine venit pe o căldură de peste 30 de grade. Despre mărfuri ce să spun…..de toate pentru toți la prețuri derizorii. Acum îmi dau seama ce ieftine sunt produsele pe care le găsim în orice alt magazin. De la flori la jucării, de la electrocasnice la ambalaje, de la aranjamente pentru nunți și botezuri la produse bisericești, de la rechizite la detergenți…. Foarte multe „magazine” cu jucării, rechizite, produse pentru casă. Am rămas surprinsa să constat că până și produsele bisericești (candele, brățări, mătănii, mir, anafură, icoane….) sunt luate de aici și nu produse în incinta lăcașurilor de cult.

De restul produselor ce să spun, majoritatea fabricate în China, inclusiv vasele de ceramică întâlnite pe șosea la Horezu. De fapt foarte multe produse, gen suveniruri sau jucării le-am văzut în plimbările prin Europa. Din păcate fiind un en gross, foarte puține lucruri se puteau cumpăra la bucată. Am găsit totuși un magazin cu produse Grumberg, de unde am luat un aparat de scos sâmburi și o sacoșă pe rotile. Un loc civilizat este marketul Dcn-Eu cu produse de unică folosință, detergenți, ambalaje, cosmetice, insecticide, menaj…..

În limita timpului disponibil voi reveni dar voi avea eventual o lista de cumpărături să nu merg de colo-colo și să-mi sucesc gâtul. Poate atunci găsesc și un loc de unde să cumpăr un „bru-bru” pentru Alex🙂 Atenție, se închide la ora 17:00

Sursă foto Doraly și Dcn-Eu

20 Iulie 2016 - Posted by | Cumparaturi, Uncategorized | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

