Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Jumbo, magazinul copilăriei

Ultima dată când am fost la București am găsit întâmplător magazinul Jumbo și bineințeles m-a fascinat. Pe o mare suprafață găsești jucării, articole de papetărie, de baie, de grădină, de bucătărie, de amenajări interioare, etc. Și de atunci nu-mi scapă, de câte ori am ocazia intru în magazin, măcar să casc gura.

Aș fi în stare să cumpăr din fiecare dar trebuie să mă abțin. Chiar și așa-mi scapă în cos câte-o mașinuță, o cană, o strecurătoare sau mai știu eu ce. Ce să fac, îmi place să mă plimb printre astfel de produse, să le privesc, să citesc ce sunt și la ce sunt bune. De data aceasta mi-am luat un aparat de făcut înghețată dar și câteva „fleacuri”.

PS. L-am vizitat și în București🙂

25 August 2016 - Posted by | Cumparaturi | , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

