Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

144 de ani de la moartea lui Avram Iancu

De ani buni mergem la Țebea și nu numai pentru omagierea eroului național, Avram Iancu. Au fost și alte evenimente, precum cele organizate în acțiunile „Vizită în HD” sau „Colinda Iancului„. De fiecare dată am un sentiment deosebit când ajung aici. Este ceva ce nu se poate explica în cuvinte.

La ceremoniile de omagiere se profită de lumea prezentă ca să-și facă apariția liderii politici, unii care cu siguranță nu știau până acum unde este localitatea Țebea. Așa s-a întâmplat și anul acesta, o aglomerație de politicieni datorită cărora circulația pe sosea era îngreunată chiar cu prezența polițiștilor. Mașinile erau parcate pe câmp la kilometrii distanță față de „Panteonul Moților”, chiar dacă pe alocuri mai erau locuri în apropiere. Pe o căldură teribilă să parcurgi distanța de la mașină la locație, a fost un chin.

După ce am găsit loc de parcare, am luat-o la pas spre locul unde se comemora Crăișorul Munților.

Am prins și puțină paradă…..

Și acum câteva fotografii de la locul evenimentului

Cred că niciodată nu a fost mai aglomerat. În rest, tarabe cu produse mai mult sau mai puțin tradiționale,

mult fum și miros de mici, cârnați și carne prăjită,

muzică în megafoane, corturi electorale, etc.

Mirosul de mici îți deschidea apetitul dar de felul nostru nu consumăm în târguri, cu atât mai mult pe o astfel de căldură. În concluzie am dat o tură, am ținut bine de geantă, am făcut câteva fotografii și am plecat.

Întoarcerea la mașină a fost mult mai dificilă datorită căldurii și lipsei de umbră pe traseu. De aici ne îndreptăm spre Mănăstirea Crișan, un loc care mi-a plăcut foarte mult.

12 Septembrie 2016 - Posted by | Tebea | , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

